smpai jea kt skolah da rmai org :) lege laa .dtgdtg jea . ckgu sume sbok mnyiapkn budakbudak perbarisan . huh . nsib baik aku x pkai bju umh sukan . klau x kene join . wahaha ! lpas tu kene kumpul di tapak prhimpunan . dgr cerah pagipagi and smpai la Larian 1 Malaysia . wahaha ! igt kn larian satu malaysia jauh sgt . rupe nye dekat jea . ?
lepas abes jea larian tu . trus ke pdg . and duduk di khemah masingmasing .. dtg jea . ckgu trus pkse msok 4x100 ? huh . mlz da msok . da confirm klah laa .. kjp lagi trik la diri . ckgu sruh crik mnganti .. then jmpe la spespe . sruh die msok lari .. haha ! acara yg di tunggu kn brmule .. tibe la giliran 4x100 .. aku angar kn klah ? kjp lagi no 1 ? WhatTheFuckk ! aku xprcaye ! gile laa . aku mnyesal gile x msok !! adehh !klau aku msok bole mng gak kn ? hmm . aku mmg mnyesal gilegile ! xpe la thun dpn aku akn cube yg trbaik : ) xakan mngaku klah sblom buad ♥♥♥